Serving the children of the world

Kiwanis Peel en Maas

25 leden

Restaurant "De Zoes"

Vergaderlocatie

Onze vaste bijeenkomst is 2e dinsdag - 08:00 pm, 4e dinsdag - 08:00 pm in Restaurant "De Zoes" Molenstraat 7 5988 EM Helden

Kiwanis Club Peel en Maas is serviceclub nr 87 K 15406 onderdeel van Divisie 7 Zuid Oost van District Nederland. In augustus 1993 is de club in formatie gegaan, op 11 november 1997 in organisatie en op 16 mei 1998 is de club gecharterd. De leden vergaderen op elke 2e en 4e dinsdag van de maand.

De club is gestart als Kiwanis Club Helden e.o. en omvatte de gemeenten Helden, Kessel, Maasbree en Meijel. Op 1 januari 2010 zijn bovengenoemde gemeenten gefuseerd tot de gemeente Peel en Maas. Aangezien de leden van KC Helden e.o. afkomstig zijn uit de toenmalige gemeenten, is besloten de naam van de club te veranderen in de huidige naam Kiwanis Club Peel en Maas.

Lidmaatschap aanvragen

Maak een wereld van verschil

Voor leden

Documentatie en downloads

Kiwanis Peel en Maas

Contact met het bestuur

Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u meer informatie? Gebruik dan onderstaand formulier.