Inspiratiedag Kiwanis 2.0 GAAT NIET DOOR!

cancel

Aan de leden die zich wel hebben ingeschreven voor de Inspiratiedag Kiwanis 2.0
Helaas hebben wij als Dagelijks Bestuur een vervelend besluit moeten nemen m.b.t. de Inspiratiedag Kiwanis 2.0 van a.s. zaterdag 22 april 2023 in de Hanzehof te Zutphen.

Na de herhaalde oproep van vorige week vrijdag, gericht aan alle leden, hebben wij zondagavond 16 april de balans opgemaakt. Slechts een 47-tal leden hebben zich aangemeld, waarvan ongeveer 18 bestaande uit LG’s, DB leden en commissievoorzitters.

Dit alles tegenover een verwachting dat we 150 aanwezigen hadden willen begroeten om deel te nemen aan het mooie programma!

Met zo’n geringe opkomst doen we onrecht aan de vele (externe) sprekers verdeeld over de 12 workshops. Bovendien zal het doel voor onze leden (elkaar ontmoeten en elkaar inspireren) geheel verwateren.

Het programma omgooien en de tering naar de nering zetten is ook geen optie. Daarmee zouden we veel sprekers moeten afzeggen en teleurstellen.

Kortom, het onvermijdelijke besluit hebben we als DB deze ochtend genomen: de Inspiratiedag annuleren!

Voor ons is deze beslissing een duidelijk signaal dat de leden naar ons en aan elkaar afgeven: het moet ANDERS!

Kiwanis 2.0 zal in het nieuwe bestuursjaar op een andere leest geschoeid worden, minder landelijk en regionaal, meer lokaal en op clubniveau.

Het is een teleurstelling voor ons allen, en voor de velen die aan de voorbereidingen gewerkt hebben.

Namens mijn DB collega’s Carel, Ap, Sofia, Christ:

we geven de moed niet op, maar we gaan het wel ANDERS doen!

Piet Derks, Gouverneur 2020 – 2023

n.b.: Keynote Spreker Hans Spekman heeft toegezegd om tijdens de 37e Algemene Vergadering, op 9 september 2023, zijn toespraak alsnog te willen houden. Noteer deze datum aub alvast in uw agenda!