Kiwanis NL Party 2024

Kiwanis Party 2024

Kiwanis party centraal

Beste Kiwanian,

Vier met ons mee! De landelijke feestcommissie, De Feestmeisjes, nodigt je uit voor een gezellig feest op 27 januari in Nijmegen. Geniet van een avond vol ontspanning, dineren, 'daten' en dansen met leuke mensen. Ontmoet bekenden en maak nieuwe vrienden, terwijl we feesten voor het goede doel: de Kids Kanjerketting.

Voor wie? Voor alle Kiwanis Nederland leden, familie, vrienden, potentiële leden, Kiwanis-Deutschland, Kiwanis Belgium Luxembourg – iedereen die geïnteresseerd is in onze missie: 'Ieder kind heeft recht op geluk'.

Meld je aan via deze link: Kiwanis party

Overnachten? Profiteer van een korting op hotelovernachtingen via hotel kamer boeken

Hulp gevraagd! Voor de tombola zoeken we leuke prijzen. Draag bij met een cadeau – champagne, wijn, een mooie shawl, een kunstwerk – alles waar iemand blij van wordt. Neem contact op via pr@kiwanis.nl of 06 5359 3022. Ook als je niet bij het feest kunt zijn, kun je doneren, en je clubnaam wordt vermeld bij de prijs!

Belangrijk: Meld je aan vóór 25 december. We hopen op een geweldige opkomst, maar mocht dat niet zo zijn, kunnen we kosteloos annuleren tot die datum.

Locatie: Van der Valk Lent, Hertog Eduardplein 4 - 6663 AN Nijmegen

Datum en tijd: Zaterdag 27 januari 2024, 18.30 - 24.00

Hartelijke groet en hopelijk tot in Nijmegen,

De Feestmeisjes