150 Heppie Boxen in Tilburg

"Kunnen een klein beetje verzachten"

De actie met de Heppie Boxen is binnen één week bijna geheel uitgevoerd.

Een klein gedeelte van de Boxen gaat naar Quiet Hilvarenbeek en zal 23 december worden uitgedeeld.

Als Kiwanis Club Tilburg  hebben wij met heel veel voldoening  150  Boxen  rondgereden en bezorgd.

In de reacties  van leden  wordt duidelijk dat  er nog heel veel zorgwekkende  tot schrijnende gezinssituaties worden waargenomen. Wij zeggen altijd :  wij kunnen de problemen van kinderen in probleemgezinnen niet oplossen, maar wel een “klein beetje verzachten”.

In de gezamenlijke actie  van Het Vergeten Kind  en Kiwanis Nederland en de regionale Clubs  komt dat tot uitdrukking. Wij zijn blij en zeker voldaan om als club hier een bijdrage te hebben mogen leveren.

Vergeet niet dat het voor een club  steeds moeilijker wordt om fundraising te realiseren. Onze twee belangrijkste evenementen zijn:  Kiwanis Rally   en Stadsquiz Tilburg. Beide evenementen staan al 2 jaar op HOLD. Dus wij waren heel blij  met de Heppie Boxen. We hebben er misschien wel een onevenredig aantal mogen verdelen, maar ik kan je verzekeren dat ze heel goed terecht zijn gekomen.

Waarvoor ook aan jullie hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Namens Kiwanis Club Tilburg,  Martin  Bertens      President