6 jubilarissen ontvangen hun 25 , 30 of 35 jarig Kiwanis lidmaatschap speldje

KC Dordrecht heeft een groot aantal trouwe en actieve leden

Zaterdag 3 september hebben (van rechts naar links) Ton Mijs (25jr), Antoon de Kamper (35jr), Marius van Boven (35jr), Barend Labee (30jr), Wim Barendse (35jr) en Jan van Noort (30jr) eervol het speldje door LG Ian Ramsey (geheel links) opgespeld gekregen. De 7e jubilaris Jan Laurijssens (25jr) was verhinderd.

Voorzitter Martin Witt zet met levendige anekdotes elke jubilaris in het zonnetje en schetst zo een beeld van de nog zeer actieve leden van het eerste uur. Club Dordrecht is een energieke club met veel goede doel activiteiten en met als fundraiser een zeer succesvol golftoernooi dat dit jaar voor de 25e keer is georganiseerd.

Al met al een feestelijke en geslaagde middag in Dordrecht.