Afscheid Dagelijks bestuur 2022 - 2023

Gouverneur Christ van Oevelen 2023 - 2025

Sofia

Eres una hermosa persona.
No sólo desde fuera, sino también desde dentro.
Podemos estar orgullosos de alguien tan comprometido con la humanidad,
con los niños que lo necesitan.

Ik wil je bedanken voor de rol die jij vervult hebt binnen het team.
Naast het verzorgen van de cijfers en de bijbehorende facturen is vooral je warme aanwezigheid in het team, dat me bij blijft. Jij hield het team scherp met je verfrissende inzichten.
En hoe jij invulling geeft aan je leven vind ik bewonderingswaardig.
Nogmaals dank voor alles wat je gedaan hebt en hopelijk kijk je met veel plezier terug op je rol binnen het DB

/imagecache/lg/uploads/2023/09/alv-2023-kiwanis-102-2.jpg

Carel

Wanneer ik aan jou terug denk, zie ik een wijze man, die het beste met de club voor heeft. Tijdens de vergaderingen was jij het vaak, die voorstellen onderuit probeerde te halen. Niet omdat je het niet eens was met het voorstel, maar omdat je het belangrijk vond dat we alle kanten van een voorstel moesten belichten.
Dit is een handelswijze die mij zeer aan spreekt en waar ik fijn mee samen kan werken.

Tijdens ons 1 op 1 gesprek heb je mij veel wijsheden meegegeven, kennis waarvan ik zelf maar moest bepalen wat ik ermee zou doen, maar aan het einde van ons gesprek gaf je mij de meest belangrijke tip: Ongeacht wat wij je als tips meegeven, jij bepaalt zelf hoe jij invulling gaat geven aan jouw jaar.
Daarom wil ik je bedanken voor al je wijsheden en je kritische kijk op het geheel maar boven alles wil ik je bedanken voor de persoon die je bent en de verrijking die jij als persoon bracht in dit DB

/imagecache/lg/uploads/2023/09/alv-2023-kiwanis-195-2.jpg

Piet

Ik weet nog de eerste keer dat we elkaar ontmoeten op de golfbaan de Turfvaert. Ik werd president van mijn club en jij was Gouverneur van Nederland. Ik had toen nog niet kunnen bedenken, dat ik op 01-10-2023 jouw rol als Gouverneur zou overnemen. Het was mijn bezoek aan het Europees congres in Wenen waar we veel samen optrokken en jouw rol als Gouverneur voor mij inzichtelijker werd.
In Wenen had je mij al gepeild of ik het niet zag zitten om in 2023 jou op te volgen, maar ons gesprek na die zomer op het terras met jou en daarna met het DB gaf de doorslag.

In heel de wereld is iedere Gouverneur maar 1 jaar Gouverneur, maar Piet niet. Door het wegvallen van jouw opvolger was er het alternatief, dat jij langer door zou gaan en dat deed je. Je hebt je rol als Gouverneur met verve vervuld en ik denk, dat er maar weinigen zijn, die dat hadden kunnen evenaren. In jouw laatste jaar als Gouverneur heb ik jou van dichtbij meegemaakt en heb ik veel van jou mogen leren. Zo gaf jij aan, waar we vandaan komen, waar we staan en waar we jouw inziens naar toe moesten. Ik wil je bedanken voor wat je voor mij betekend hebt, maar namens de leden ook wat je voor hen betekend hebt en voor de fijne persoon die je bent en waar ik graag mee samengewerkt heb en komend jaar nog mee samen ga werken.

/imagecache/lg/uploads/2023/09/alv-2023-kiwanis-127-2.jpg

Ap

Toen ik de agenda zag wist ik dat jouw bedanken het moeilijkst zou zijn, omdat jou bedanken voor alles wat je voor Kiwanis betekend hebt niet in het tijdsblok zou passen.
Zoals ik de afgelopen jaren geleerd hebt, dat de secretaris de spil in de organisatie is, heb jij dit dubbel en dwars bewezen.
Zoals de jongeren van tegenwoordig iets opzoeken op Google, wanneer ze iets niet weten, was het meest gehoorde antwoord op mijn vragen: Vraag maar even aan Ap, die weet, dat wel. Of die kan dat wel. En dat was ook zo. En je was ook nooit te beroerd om te helpen.
Toen ik na het aantreden als Gouverneur elect hoorde, dat jij per 01-10-2023 zou stoppen als secretaris, was dat mijn hoofdpijn dossier.
Ik denk, dat iedereen in het DB te vervangen is m.u.v. Ap, daar vind ik nooit een vervanger voor, die zo gedreven en zo wijs zijn rol vervult.
Ik wil je daarom bedanken voor je inzet en voor de persoon die je bent waar ik met veel plezier mee samen gewerkt heb en ik weet zeker dat ik deze dank namens iedereen uit kan spreken.

Ik wilde je als bedankje iets meegeven wat blijvend is. Een beeldje, wat je weg kan zetten in je woning, zodat je iedere keer terug kan denken aan je mooie tijd bij het DB binnen Kiwanis.
Maar in mijn zoektocht naar een passend beeldje, kwam ik zo veel beeldjes tegen die op jou sloegen:
Wijsheid, hartverwarmend, zorgzaam, kind gerelateerd dat ik me besefte, dat het lastig zou worden om hier een keuze in te maken, totdat ik dit beeldje tegen kwam met de titel: Menselijke schakel.
Nogmaals Ap BEDANKT.

/imagecache/lg/uploads/2023/09/alv-2023-kiwanis-236-1.jpg