Aktie voor Stichting No guts, no Glory.

Op zoek naar steun

Beste relatie, vrienden en bekenden,

Allereerst alle goeds gewenst voor 2024!

NEM 2024 komt eraan. Zoals inmiddels waarschijnlijk wel bekend bij de meesten zet ik me met mijn rockband Co-incidental elk jaar in voor een goed doel uit de omgeving of met projecten in de omgeving. Dit doen we door het organiseren van het evenement Nothing Else Matters (NEM). Toch nog even een korte uitleg. NEM is een benefietconcert dat we organiseren i.s.m. CC de Pas in Heesch. Vele vrijwilligers en bands leveren belangeloos hun bijdrage aan deze avond. Alle entreegelden en sponsorbedragen gaan direct naar het goede doel.

Dit jaar is het een extra feestelijk jaar want het wordt onze TIENDE.editie. Vorig jaar hebben de mooie initiatieven Eten over Bernheze en Eten over Oss met een prachtig bedrag kunnen steunen. Met dit geld hebben ze weer enorm veel mensen kunnen helpen op allerlei verschillende manieren. Mede dankzij u allen!

Dit jaar denken we ook een erg mooi doel gevonden te hebben te weten No guts, no Glory. Deze stichting opereert landelijk maar heeft ook zeker regionale projecten. Het mooie is dat dit doel helemaal muziek georiënteerd is wat natuurlijk prachtig past bij onze avond. In het kort komt het erop neer dat NGNG muzikale wensen vervult van mensen die ernstig ziek zijn maar alleen bepaalde dingen kunnen doen onder begeleiding. Denk dan aan het bezoeken van een festival, het bezoeken van je favoriete artiest of bijvoorbeeld een bekende artiest uitnodigen op de afdelingen waar deze mensen verblijven. Muziek verblijdt en geeft deze mensen weer wat extra vreugde mee.

Een ander project wat loopt is het plaatsen van bijvoorbeeld piano’s in ziekenhuizen waaronder het Radboud in Nijmegen om maandelijks muzikaal middagen te organiseren op afdelingen waar deze mensen verblijven. Het zijn niet perse wensen voor alleen terminaal zieken maar ook voor diegenen die een lange weg te gaan hebben en dergelijke extra’s zetjes erg goed kunnen gebruiken.

Ik zou willen vragen eens te kijken op

Hier kunt al deze prachtige wensen zien. Wij willen er zo graag een TOP editie van maken temeer omdat het een lustrum jaar is en nog meer omdat ook wij geloven in de kracht van muziek!

We zijn druk doende met ons programma en inmiddels zijn er al wat namen van deelnemende bands bekend gemaakt.

Ook dit jaar organiseren we weer  een online veiling organiseren waarmee we ook geld hopen op te halen. Deze zal lopen via onze website www.nothingelsematters.nl

En de hamvraag is dan natuurlijk...wilt u ons steunen? Maakt u met ons dit jaar ook tot een klapper!

Dit mag echt op elk mogelijke manier.

Elke financiële bijdrage is zeer welkom en zijn wij ontzettend blij mee.

Elke sponsor zullen we (indien gewenst) regelmatig vermelden op social media en natuurlijk op de avond zelf.

Alvast heel veel dank en hoop natuurlijk op een positieve reactie al begrijp ik als geen ander dat er verzoeken uit alle hoeken komen.

Bijdragen kunt u overmaken op NL90 INGB 0750920505 t.n.v. BME Lamers, NEM 2024

DANK!