Al 260 kinderen hebben of gaan genieten van een Heppievakantie

Samen met alle Kiwanis Leden kunnen wij ons doel halen!

Ons landelijke goede doelproject: Het Vergeten Kind

De afgelopen weken hebben er meerdere regiobijeenkomsten plaatsgevonden. Dit was niet alleen een zeer welkom en uitgelezen moment om elkaar fysiek weer te treffen. Vanuit de lustrumcommissie hebben we de deelnemers kunnen informeren en updates gegeven.

Wat vooral goed ontvangen is, is dat er inmiddels 235 kinderen een Heppie vakantie hebben beleefd, dankzij de bijdrage van Kiwanisclubs in Nederland! Deze kinderen hebben toegang gekregen tot alle stimulerende activiteiten en genoten van deze haast noodzakelijke ‘pas op de plaats’.

In hun thuissituatie is het lastig om werkelijk kind te zijn. Ze zien zich geconfronteerd met grote zorgen. Of dit nu geldzorgen zijn, ziekte in de gezinssituatie, verslavingsproblematiek of anderszins; het zijn zorgen waarvan je altijd hoopt dat het kinderen bespaard blijft.

/imagecache/original/uploads/2022/06/heppie-kinderen.png

Daarom is een uitstap uit die zware levenssituatie bijzonder welkom.

Veel Kiwanisclubs hebben inmiddels een bijdrage geleverd, maar we zijn er nog niet. We streven ernaar om 500 kinderen een Heppievakantie te bieden. Op die manier kunnen we in september een substantiële cheque overhandigen!

Momenteel zijn dat er ruim 260, waarvan dus al een groot deel op vakantie is gegaan. Heeft jouw Kiwanisclub nog niet bijgedragen? Neem dit dan op met je penningmeester en vraag haar of hem of de €2500,- al gestort zijn op Stichting Kiwanis Nederland Fonds.

Dat gaat eenvoudig:

IBAN:   NL03INGB0658462156

BIC:     INGBNL2A

Oormerk de storting door jouw Kiwanisclubnaam te vermelden ten bate van Het Vergeten Kind.

NB Heppie nog Douwe Egberts zegeltjes en wil je die, namens Kiwanis, doneren? Ze worden opgeteld bij het totaalbedrag zodat we meer kinderen een Heppievakantie kunnen bieden.

Mail maar naar jubelcommissie@kiwanis.nl dan geven we je het adres waar ze naartoe gestuurd kunnen worden.

Hartelijke groeten van de lustrumcommissie en een stralend voorjaar gewenst!