Blog Gouverneur februari 2023

Ontmoetingen binnen Kiwanis Nedertland

Nieuwjaarsborrel regio C op 19 januari in Zoetermeer

Op initiatief van club Zoetermeer kwamen ruim 35 leden bijeen om het nieuwe jaar in te luiden. De gouverneur gaf een korte toelichting op de activiteiten en projecten die lopen in Kiwanis Nederland. De bijeenkomst werd afgesloten met een zeer interessante lezing over de mogelijkheden van LinkedIn als platform voor communicatie binnen Kiwanis.

/imagecache/lg/uploads/2023/02/zoetermeer-19012023-1.jpg

Bijeenkomst met presidenten van clubs in divisie 7

Op 26 januari waren de gouverneur en de aankomende gouverneur-elect aanwezig op een bijeenkomst georganiseerd door de ad-interim LG van de divisie. In een zeer openhartige sfeer hebben we met elkaar gedeeld hoe we tegen de toekomst van Kiwanis aankijken en welke initiatieven we samen zouden kunnen ontplooien om Kiwanis attractief te maken/houden voor een nieuwe generatie leden. Een mooi resultaat van deze bijeenkomst was de spontane kandidaatstelling voor de LG-rol in divisie 7. Allen waardeerden het initiatief en vroegen om herhaling, 2 of 3 keer per jaar.

/imagecache/download/uploads/2023/02/rob-lammers-lg-kcc-roermond.jpg

Clubbezoek nieuwe stijl in West Brabant

Op 24 januari kwamen de nagenoeg voltallige clubs Halderberge Rucphen en Vijf Eiken (Oosterhout) bijeen om kennis te maken en samen ideeën voor samenwerking te verkennen. Een initiatief dat navolging verdient in alle regio’s.

/imagecache/lg/uploads/2023/02/halderberge-wouw-8-1.jpg

Extra Algemene Vergadering 4 maart te Zeist

De oproep voor de extra AV is uitgestuurd naar alle leden. Op deze bijeenkomst zal de gouverneur-elect geïnstalleerd worden. Op deze AV zal het meerjarenplan gepresenteerd en ter goedkeuring aan de leden voorgelegd worden om te investeren in de toekomst van Kiwanis in Nederland.

/imagecache/lg/uploads/2022/05/figi-zeist.jpg

Inspiratiedag voor Kiwanis leden op 22 april te Zutphen

In de AB (Algemeen Bestuur) vergadering van 14 januari is besloten om de geplande Regiobijeenkomsten in maart te cancelen en ons te concentreren op een succesvolle en inspirerende landelijke bijeenkomst voor leden op 22 april. Reserveer deze dag in uw agenda!

/imagecache/lg/uploads/2023/02/hanzehof.jpg

Congres Kiwanis Europa 19 en 20 mei te Amsterdam

Een mooie gelegenheid om vrienden/collega Kiwanis leden uit heel Europa te ontmoeten. Reserveer deze dag in uw agenda!

/imagecache/original/uploads/2023/02/amsterdam-mei-2023.png

Piet Derks