Blog Gouverneur november 2023

Extra AV 18 november, vacature en Teamdag

Ik lijk in herhaling te vallen, maar wat vliegt zo’n maand voorbij.
Het is niet, dat we afgelopen maand stil hebben gezeten, maar we hebben nog zo veel in de planning staan.

Eerst even een terugblik op de Algemeen Bestuur vergadering van 7 oktober.
Een hele fijne interactieve sessie, waar we stil hebben gestaan bij de successen: (geplande) charter en clubs die eerst wilden stoppen en toch doorgaan, maar we hebben ook stil gestaan bij de clubs die wel gestopt zijn.
Verder hebben we ook kritisch naar onszelf gekeken t.o.v. afgelopen jaar en van elkaar geleerd.
De overige belangrijke punten uit het AB zijn:

·         Vacature District administrateur (Ap blijft dit tot 01-01-2024 doen)

·         Extra vergadering op 18-11 in Tiel t.b.v. goedkeuren statuten wijziging, waarbij er aansluitend een Social Media training gegeven wordt en er een lunch verzorgt wordt

·         De €100.000 die te besteden is.
In mijn vorige nieuwsbrief had ik aangegeven, dat we hier op 01-11-2023 iets over naar buiten zouden brengen, maar we willen eerst nog de teamdag afwachten voordat we het naar buiten brengen

Ook de voorbereidingen met betrekking tot de teamdag van 18 november lopen en de Commissie PR & C is druk bezig met een Plan van Aanpak.

Zoals je kan lezen zijn we op meerdere fronten positief bezig, maar helaas bestaat het leven niet alleen uit leuke dingen. Op 31 oktober kreeg ik van KI-E de mail dat onze Trustee Vincent Salembier overleden is. Vincent was niet alleen een Kiwanian pur sang, maar ook een mooi mens die mij heel dierbaar was. Een groot gemis voor ons allen.

Met de gedrevenheid van Vincent in mijn achterhoofd, gaan we een drukke maand tegemoet en ik hou jullie op de hoogte.

Groet,
Christ van Oevelen