Clubbezoek nieuwe stijl

Initiatief van Luitenant Gouverneurs divisie West Brabant

Op 9 november kwamen de clubs Halderberge-Rucphen, Wouwzoomvliet en Bergen op Zoom bijeen om samen ideeen uit te wisselen over mogelijke samenwerking. De clubs werken al 5 jaar samen in het jaarlijkse golftoernooi, dat iedere afzonderlijk niet meer te organiseren valt. Ook werden er verwachtingen uitgesproken over de landelijke kiwanis Inspiratiedag op 22 april 2023.

Piet Derks: Aanwezig waren de Gouverneur, de LG en de kandidaat Gouverneur-Elect. De club Halderberge-Rucphen is de initiatiefnemer van clubbezoek nieuwe stijl: de club gaat in zijn geheel op bezoek bij een andere club om elkaar te ontmoeten en beter leren kennen. In januari gaan ze op bezoek bij de club Vijf Eiken en in april bij club Moerdijk.