Geslaagde Regio C bijeenkomst in Kasteel Woerden.

Kennismaking en kennisdeling stonden die avond centraal

Beste Kiwanis vrienden en vriendinnen,

Bedankt voor jullie komst naar de regiobijeenkomst. We hebben veel positieve reacties gehoord en de avond zelf ook als enerverend en leerzaam ervaren.

We waarderen de flexibiliteit en het begrip door eenieder getoond bij de vertraging die is ontstaan door fileleed en het uitserveren van de maaltijd en hopen dat de overlast die daarmee voor sommigen is ontstaan tot een minimum beperkt is gebleven. We verwelkomen eventuele suggesties voor verbetering en verrijking van het programma.

De avond stond in het teken van kennismaking en kennisdeling. We hebben als LG’s en organisatoren van de bijeenkomst uit jullie reacties de indruk gekregen dat we in die opzet geslaagd zijn. We zien de voordelen van de verbinding tussen clubs en de samenwerking binnen District Nederland en staan er als LG voor opgesteld om dat optimaal te faciliteren.

Aarzel dus niet om ons te laten weten als we iets kunnen betekenen. We komen graag naar jullie toe om meer inzicht te krijgen in de vraagstukken die er leven binnen de clubs en welke ervaringen andere clubs kunnen inspireren.

Vriendelijke groet, ook namens Peter Pietersen,

Jan-Eric Lübbers                jemlubbers@live.nl