De goede lijn vasthouden en blijven verbinden

Nieuw bestuur bij Kiwanis Naarden

De goede lijn vasthouden en blijven verbinden

Op 9 oktober 2024 is het nieuwe bestuur van Kiwanis Naarden aangetreden. Symbolisch heeft Derk Ruules de hamer overgedragen aan Gaby ter Keurs. Daarnaast heeft Marc van Grinsven de rol van penningmeester overgenomen van Willem van der Scheer. Beiden zijn uitvoerig geprezen voor hun vriendelijke als ook doortastend bestuurderschap.

Daarnaast is Rob Kurvers toegetreden tot het bestuur, waarmee -samen met zittende secretaris Menno Kroes- het nieuwe bestuur 2024-2025 nu uit 4 personen bestaat. Veel dank aan het vorige bestuur die Kiwanis in goede toestand hebben achtergelaten: financieel gezond, met groeiend ledenaantal (misschien komend jaar 25 leden?) en met veel mooie projecten in onderzoek en in uitvoering.

Het nieuwe bestuur heeft als centraal thema ‘verbinden’ gekozen. Verbinding houden binnen onze eigen vriendenclub en verbinding uitbouwen met andere clubs uit de regio, met ondernemers in het Gooi en met de Kiwanis organisatie. We gaan er weer een energiek jaar van maken vol Fun, Friendship & Fundraising!