De ton is overstroomd!

In december riepen wij op om een bijdrage te leveren aan Stichting Het Vergeten Kind zodat we 2021 konden afsluiten met €100.000,- ten bate van de Heppie vakanties voor kinderen. Wij noemden die actie: ‘Tonnetje vol voor de kerst’.

We zijn er bijzonder trots op om te kunnen melden dat wij inmiddels voor 225 kinderen zo’n vakantie kunnen laten organiseren. Dat betekent dat wij ruimschoots over de ton aan bijdragen hebben ontvangen.

Graag bedanken wij alle Kiwanisclubs die eraan hebben gewerkt om dit mogelijk te maken. Zeker in dit door COVID gedomineerde jaar is dat een enorme uitdaging geweest en daarmee des te mooier het resultaat!

We zijn er nog niet, maar dit geeft vertrouwen in een mooi totaalbedrag straks in september. We rekenen erop dat we er tegen die tijd samen voor kunnen zorgen dat 500 kinderen van de welkome Heppie tijd kunnen genieten.

Namens de lustrumcommissie nogmaals hartelijk dank voor alle inzet en actie!

Wij wensen jullie een sprankelend, actief, gezond, plezierig en vooral Kiwanisrijk 2022 toe.

/imagecache/lg/uploads/2020/11/kind-schminck-1.jpg