Districtsadministrateur gezocht

Communicatieve duizendpoot voor de ledenadministratie en meer

Na bijna 10 jaar op zijn post van districtsecretaris en districtsadministrateur is Ap Lammers afscheid aan het nemen. Op 1 januari zwaait hij ook af als districtsadministrateur. Hoewel Ap de functies jaren lang adequaat combineerde was dat niet de gewoonte en onder het adagium vele handen maken het werk licht zoeken wij nu naar een duizenpoot die de taak van districtsadministrateur op zich wil nemen.

Wat doet onze districtsadministrateur?
Je onderhoudt en bewaakt de ledenadministratie van Kiwanis in Nederland. Je bent vraagbaak voor leden en clubs over het lidmaatschap van Kiwanis. Je verzorgt de technische ondersteuning van de clubs bij hun webambitiies. Je overlegd met de webprovider en Kiwanis International over de verbindingen tussen ledenadministratie en website. Je bent medeorganisator van de Algemene ledenvergadering en andere activiteiten van het bestuur.  Je schuift met enige regelmaat aan bij het dagelijks- en algemeen bestuur om de ontwikkelingen te bespreken.

Wij zoeken dus een doener, webtechneut, organisator en commicator die in goede samenwerking met het bestuur deze taken als vrijwilliger op zich wil nemen.

Heb je zin om hier invulling aan te geven? Aarzel niet en stuur "ik heb er zin in" aan secretaris@kiwanis.nl en wij nemen contact met je op. Als het klikt en als de meest betrokkenen er een goed gevoel over hebben dan gaan we gewoon aan de slag.