Eindejaarsspurt 2021: vullen die ton!

Heppie vakantie of weekend nu 188, op naar 500

Loop jij er ook tegenaan? Geen kerstbijeenkomst organiseren voor het personeel, geen uitje naar een kerststad, geen kerstmarkt organiseren met jouw Kiwanisclub. We bieden de situatie het hoofd en passen ons aan, ervan uitgaand dat er betere tijden komen.

Voor het lustrumproject van Kiwanis Nederland, Stichting Het Vergeten Kind, is dit een kans.

Momenteel is er dankzij vele Nederlandse Kiwanisclubs ruim      € 94.000,- bijgedragen. Dat betekent dat er inmiddels ca 188 kinderen kunnen gaan genieten van een Heppie vakantie of weekend!

Op dit resultaat, in de afgelopen ingewikkelde maanden, mogen we allemaal erg trots zijn!

Op naar de ton in 2021

Vanuit de lustrumcommissie gaan we ervoor om in 2021 de ton te halen! Doe je mee? Dit kan heel eenvoudig door op deze link te klikken. Je komt dan op het Kiwanisplatform van Het Vergeten Kind. Daar is de actie aangemaakt: Tonnetje vol voor de kerst. Als je in die actie op ‘doneer’ klikt, dan wordt jouw bijdrage direct gekoppeld aan de actie en kunnen we gaan sparen voor de ton in 2021. Deel dit gerust met vrienden en kennissen, zeker als je om een cadeau-idee verlegen zit.

Natuurlijk blijft het daar niet bij. De lustrumcommissie zet alles op alles om alle Kiwanisclubs te enthousiasmeren zodat in 2022 maar liefst 500 kinderen van een Heppie vakantie kunnen gaan genieten.

Hou deze nieuwsbrief en de social media in de gaten, alle activiteiten waaraan we deel kunnen nemen worden daarin gecommuniceerd.

En heb je de film van eind november al gezien? Hierin is de lustrumcommissie te zien, op bezoek bij Het Vergeten Kind in Utrecht. Kijk maar eens door op deze link te klikken.

Rest ons voor nu niets anders dan de hoop uit te spreken dat Kiwanis in 2021 een ton euro kan bijdragen aan Stichting Het Vergeten Kind en alle leden mooie feestdagen te wensen en een gezond nieuw jaar!

Hartelijke groeten van

Fransien Plugge, Marianne Hesse, Joost Boers, Henk Spelde en Maaike Roosen