Jubileumeditie Oester en Champagne Netwerkbijeenkomst 29 september 2022

Doel stichting Het Vergeten Kind

Beste Kiwanisvrienden,

Na twee afgelastingen wegens corona gaan we nu vol voor de 10de editie van onze Oester en Champagne Netwerkbijeenkomst.

Op deze dag gaan we u verwennen met Oesters (ook gegratineerd voor de liefhebbers) en de champagne van Thierry Fournier welke we zelf vanuit Frankrijk importeren.

Voor degene die oesters iets te veel vinden hebben we ook zalm van de grill en overheerlijke sateetjes.

Uiteraard kunnen we u ook gewoon fris, bier en wijn aanbieden.

Tussen 17:00 uur tot 20:00 uur wordt u verwend.

Voor deze gelegenheid hebben we naast onze huis DJ William ook een optreden van de OhnO!jazzband en zal de bekende kunstenaar Geoffrey Wijn aanwezig zijn om u met zijn werken kennis te laten maken. Op deze avond kunt u ook een van de werken van Geoffrey aanschaffen.

Deze eenmalige jubileumavond organiseren we natuurlijk uitsluitend indachtig ons motto Serving the Children of the World. Het goede doel is: Stichting het Vergeten Kind.

De tickets kosten € 65,-- , maar in geval van corona camaliteiten zult u altijd verzekerd zijn van 2 flessen speciale champagne en op die manier toch een bijdrage leveren aan ons Goede Doel. Wij verkopen maximaal 250 tickets en vol=vol.

Met vriendelijke groet

Kiwanis Wouw-Zoomvliet