Lustrumcommissie Kiwanis en Het Vergeten Kind

Oproep leden Lustrumcommissie en handjes inpakken Heppie boxen

De afgelopen periode is de lustrumcommissie weer bezig geweest om het lustrumproject verder vorm te geven. De maandelijkse bijeenkomsten zijn weer hervat.

In deze nieuwsbrief maar liefst twee oproepen om in actie te komen!

1e !!OPROEP!!

De lustrumcommissie heeft afscheid genomen van twee gewaardeerde leden. Zowel Ger Adams als Guido Palm hebben vastgesteld hun werkzaamheden voor het project niet meer te kunnen combineren. Graag danken wij hen hartelijk voor hun waardevolle bijdragen. Dit maakt dat de lustrumcommissie weer nieuwe actieve leden kan gebruiken. Heb je interesse? Laat het graag weten via jubelcommissie@kiwanis.nl. Wij heten je graag welkom in ons team!

2e !!OPROEP!!

!!Inpakkers & Aanpakkers gezocht!!

In onze samenwerking met Het Vergeten Kind, doen we hierbij een beroep op jullie beschikbaarheid.

In het kader van het "Heppie Box project" zijn we op zoek naar 10 Kiwanisleden die op dinsdag 7 december willen helpen met het inpakken en verzendklaar maken van 1000 Heppie Boxen.

Locatie: firma Hazet in Purmerend, 10.00 uur - 16.00 uur.

Zet je ook in voor Het Vergeten Kind en meld je aan d.m.v. een mail naar jeroen@hetvergetenkind.nl  en je ontvangt nadere informatie.

Overige vragen of opmerkingen zijn welkom via jubelcommissie@kiwanis.nl.

Hartelijke groeten namens de lustrumcommissie:

Henk Spelde, Marianne Hesse, Joost Boers, Franssen Plugge, Maaike Roosen