Lustrumcommissie Kiwanis zet eindsprint in

Samen met alle Kiwanis Clubs willen we de finish bereiken

De Lustrumcommissie spant zich in om nog zo veel mogelijk ‘vergeten’ kinderen een vakantie te laten beleven. We zien nog steeds dat verschillende clubs projecten en acties ondernemen voor het schitterende doel: de Stichting Het Vergeten Kind. En hiermee kun je zeker een lach op gezichten van kinderen krijgen! Bedankt dus voor deze inspanningen in een uitdagende tijd - en mocht je nog met een actie bezig zijn, veel succes!

De inspanningen die de Kiwanisclubs hebben geleverd om geld in te zamelen voor stichting Het Vergeten Kind leverden ook een plaats op in het Jaarverslag van de stichting:

Kiwanis In actie voor vergeten kinderen tijdens het lustrumjaar

In het kader van 35 jaar Kiwanis in Nederland hebben alle Kiwanis-clubs in 2021 de handen ineengeslagen. Samen streefden zij ernaar om voor vijfhonderd kinderen een onvergetelijke Heppie Vakantie mogelijk te maken. Iedere club droeg zijn steentje financieel bij, al was het een moeilijke periode om projecten te organiseren. Dankzij de bijdrage van Kiwanis konden inmiddels ruim tweehonderdvijftig kinderen van een Heppie vakantie genieten. Een samenwerking waar we bijzonder trots op zijn!

Dat is een wapenfeit waar we trots op zijn! Maar we zijn er nog niet… laten we een eindsprint inzetten om in deze maand van de Tour de France in wielertermen te zeggen. Kortom: heeft je club nog niet bijgedragen? Dan kunnen we nóg meer kinderen een fijne vakantie aanbieden. Maak dan snel de bijdrage over. Doe dit op de rekening van  de Stichting Kiwanis Nederland Fonds, IBAN:  NL03 INGB 0658 4621 56, BIC: INGBNL2A. Oormerk de storting door jouw Kiwanisclubnaam te vermelden ten bate van Het Vergeten Kind. Dan kunnen we het gemakkelijk traceren.

/imagecache/lg/uploads/2022/08/finish.jpg

Daarnaast kun je nog Douwe Egberts zegeltjes insturen en die, namens Kiwanis, doneren. Ze worden opgeteld bij het totaalbedrag zodat we meer kinderen een Heppievakantie kunnen bieden. Mail maar naar jubelcommissie@kiwanis.nl dan geven we je het adres waar ze naartoe gestuurd kunnen worden. Ook voor alle andere vragen of opmerkingen kun je bij dat e-mailadres terecht.

/imagecache/lg/uploads/2022/01/douwe-egberts.jpg

Geniet in ieder geval van de zomer en alvast bedankt voor jullie inzet!