Lustrumproject Het Vergeten Kind: een update

Lees reactie van Jordy en Romy

Inmiddels kunnen ruim 260 kinderen een Heppie vakantie bijwonen.

En dat allemaal dankzij de bijdragen van Kiwanis District Nederland!

In de afgelopen periode hebben daar al 235 kinderen gebruik van mogen maken.

Wij zijn er best trots op dat we dit voor elkaar hebben gekregen. Zeker wanneer we de opmerkingen lezen van Jordy en Romy:

“Het is gewoon een hele fijne herinnering waar ik altijd nog wel aan terugdenk. Soms in de nacht, dat weet mama niet, dan ga ik kijken naar de spulletjes van Heppie en dan denk ik aan al die herinneringen en dan denk ik, dat waren echt mega leuke tijden.” - Jordy, 12 jaar

“Ja, blij. Gewoon fijn en het is leuk, want je doet veel dingen die je normaal thuis niet doet.

Het is zeg maar beter dan thuis, want thuis heb ik altijd ruzie.” - Romy, 11 jaar

Het is goed om ons te realiseren dat dit niet mogelijk was geweest als Kiwanis niet had bijgedragen. Ons streven is nog steeds om 500 kinderen een Heppie vakantie te gunnen. We zijn goed onderweg, maar bijdragen van de Kiwanisclubs zijn nog altijd hartelijk welkom.

Stort daarom je bijdrage op:

De Stichting Kiwanis Nederland Fonds

IBAN:  NL03INGB0658462156

BIC:     INGBNL2A

Oormerk de storting door jouw Kiwanisclubnaam te vermelden ten bate van Het Vergeten Kind.

Mocht je vragen, opmerkingen of ideeën hebben, mail ons gerust op jubelcommissie@kiwanis.nl