Lustrumproject Kiwanis Nederland succesvol afgesloten.

Een hartelijk dank jullie wel

Na drieëneenhalf jaar is het lustrumproject afgerond. Het was best een uitdagende periode: Kiwanisclubs is gevraagd een bijdrage te leveren, terwijl er weinig mogelijk was waar het gaat om de organisatie van projecten en activiteiten. We zijn er dan ook trots op dat Kiwanis Nederland, dankzij de Kiwanisclubs, substantieel heeft kunnen bijdragen aan Stichting Het Vergeten Kind      ./imagecache/lg/uploads/2020/10/het-vergeten-kind.jpg

Met dit geld kunnen kinderen een Heppie vakantie of weekend beleven. En dat is hard nodig, nu misschien wel meer dan ooit!

/imagecache/lg/uploads/2022/09/kiwanis-315-van-54-1.jpg

Tijdens de Algemene Vergadering op 10 september heeft Tasha, een jonge dame die destijds zelf van deze vakanties heeft genoten en nu vrijwilliger is geworden bij Het Vergeten Kind, verteld over de mogelijkheden die het haar geboden heeft. Dit gaf extra helderheid over het doel van onze donaties en het gaf inzicht in de noodzaak ervan.

/imagecache/lg/uploads/2022/09/kiwanis-317-van-54-1.jpg

Met feestelijke ballonnen en een grote cheque hebben we de eindstand bekend gemaakt.

De opbrengst  is €150.000,- en dat betekent dat 300 kinderen geholpen zijn. En hoe! Deze kinderen maken weer een betere kans om goed onderdeel te worden van de maatschappij van later. Bovendien kunnen ze een periode écht kind zijn en de zorgen thuis achter zich laten.

Inmiddels zijn er al meer dan 200 kinderen, dankzij Kiwanis, op zo’n vakantie geweest.

/imagecache/original/uploads/2022/08/heppie-kinderen.png

Namens de lustrumcommissie door de jaren heen willen we alle Kiwanisclubs en haar leden hartelijk bedanken.

We mogen er met elkaar trots op zijn dat zoveel kinderen geholpen zijn!

Persoonlijk bedank ik Ger van Lieshout en Carel Maass nog extra, dankzij hen is dit project uit de startblokken gekomen en hebben wij altijd veel steun ervaren!

/imagecache/lg/uploads/2022/10/douwe-egberst-tellen.jpg

O en de Douwe Egberts zegels? Dat heeft een avond tellen gekost zeg! Het totaal is uitgekomen op 17000 punten! Het bedrag is meegenomen in de eindstand.

/imagecache/lg/uploads/2022/10/maaike-roosen-10-september-2022.jpg

Hartelijke groeten van de lustrumcommissie door de jaren heen:

Joost Boers, Fransien Plugge, Henk Spelde, Marianne Hesse, Guido Palm, Ger Adams en Piet Derks als onze gewaardeerde adviseur