Nieuws van de lustrumcommissie: een UPDATE!

52% BEREIKT. NOG 6 MAANDEN TE GAAN!

Graag nemen wij jullie in deze nieuwsbrief vn maart mee in de stand van zaken voor Stichting Het Vergeten Kind.

In het najaar van 2019 spraken we ons gezamenlijke streven uit om 500 kinderen een Heppie vakantie of weekend te gunnen.

We zijn daarbij uitgegaan van een bijdrage van ca €2.500,- per Kiwanisclub. Op die manier kunnen de kinderen de zo belangrijke vrije tijd doorbrengen en daarmee, uiteindelijk, volwaardig deelnemer worden aan onze maatschappij.

Stand van zaken 1 maart 2022:

Aantal kinderen dat Kiwanis Nederland een Heppie vakantie of weekend wenst
500 kinderen
Aantal kinderen dat Kiwanis nu een vakantie of weekend kan bieden
260 kinderen
Streefbijdrage aan Het Vergeten Kind € 250.000
Gerealiseerde bijdrage aan Het Vergeten Kind € 130.000
Aantal Kiwanisclubs District Nederland 96 clubs
Aantal Kiwanisclubs dat minimaal €2.500,- heeft bijgedragen
41 clubs
Percentage Kiwanisclubs dat nog €2.500,- mag bijdragen 58%
Momenteel is 52% van de streefopbrengst bereikt.

/imagecache/lg/uploads/2022/03/grafiek-1-maart-2022.jpg

We hebben zes maanden voor de boeg om Stichting Het Vergeten Kind een cheque te overhandigen waarop staat dat Kiwanis Nederland 500 kinderen een onvergetelijke vakantie aanbiedt.

Kortom: we gaan nog een flinke eindspurt maken! Vanuit de lustrumcommissie zetten we alles op alles om de bijdragen te verzamelen op de rekening van het Kiwanis Nederland Fonds ten bate van Het Vergeten Kind.

De komende maanden laten wij steeds weer van ons horen en wij zullen ook aanwezig zijn tijdens de regiobijeenkomsten. De ideale plek om hierover in gesprek te gaan en ons te bevragen over alle acties en het lustrumproject.

Ben je benieuwd of jouw Kiwanisclub al een bijdrage heeft geleverd? Kijk dan op het actieplatform via deze link: actieplatform Kiwanis.

Mocht je verdere vragen hebben, neem dan met één van ons contact op. We staan je graag te woord!

Hartelijke groeten van

Fransien Plugge; fsplugge@gmail.com of 06-51318666