Past Gouverneur Kiwanis Nederland en President Kiwanis Europa Martien van der Meer

Benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau

Bestuur van Kiwanis District Nederland feliciteert onze oud Gouverneur en huidige President van Europa Martien van der Meer van harte met zijn onderscheiding die hij gisteren namens de Koning heeft mogen ontvangen. In de motivatie voor deze onderscheiding mag zijn inzet voor Kiwanis in Laren, Nederland en Europa niet worden vergeten. Martien ook daar dank daarvoor!

Motivatie
Martien van der Meer uit Naarden (62) is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau voor zijn jarenlange en intensieve vrijwilligerswerk voor:
City Orkest Hilversum
Stichting Poolse Weeskinderen Naarden (SPWN)
Stichting Scouting Olav Naarden
De Redersstichting, de steunstichting van de scoutinggroep