Spelen bij de Peperbus

Dank aan onze sponsoren

Op 18 augustus, de laatste dag van de schoolvakantie organiseert de Kiwanisclub Bergen op Zoom voor de 10e maal het gratis speelevenement voor kinderen. Een hele middag kunnen kinderen zich uitleven op diverse springkussens, hun gezicht laten schminken of mooie sprongen maken op de bungee-trampoline.

Gratis, hoe kan dat?

Alle kinderen mogen echt kosteloos gebruik maken van de toestellen, daarmee is het breed toegankelijk en kunnen ook die kinderen komen waar thuis de financiele middelen ontbreken.

Dit kunnen we doen met de opbrengst van onze fundraising acties, zoals de Haringparty en de Geraniumverkoop maar ook door de bijdragen van een aantal sponsoren.

Withagen Attractieverhuur levert al jaren de attracties en zorgt voor de bemensing ervan.

/imagecache/original/uploads/2024/07/schermafbeelding-2024-07-19-om-105151.png

Daarnaast zijn er diverse financiele sponsors

Klaassen Tandprothetiek

Bij Klaassen Tandprothetiek kunt u terecht voor uw kunstgebit, vervangende gebitsprothese, implantaat gedragen prothese, reparatie en rebasing (aanpassing)van uw gebitsprothese.
Klaassen Tandprothetiek staat voor persoonlijke aandacht, kwaliteit, esthetiek en service. En heeft 35 jaar ervaring in het vervaardigen van gebitsprotheses en implantaat gedragen protheses

/imagecache/lg/uploads/2024/07/logo-klaassen-protethiek-1.jpg

Van de Hoef Dental Soest.

Tandtechnische groothandel, apparatuur en inrichtingen.

Boschman Service en Installatie.

Ervaren installateur en loodgieter in Bergen op Zoom

/imagecache/original/uploads/2024/07/schermafbeelding-2024-07-26-om-115954.png

Nesto sanitair in Halsteren

Bij Nesto Holland Tegelwerken bent u verzekerd van hoogwaardige kwaliteittegelwerk voor zowel zakelijke als particuliere projecten. Onze ervaren professionals staan garant voor vakkundige installatie van uw wand- en vloertegels.

/imagecache/lg/uploads/2024/07/nesto.jpg

Mano Amica.

Stichting MANO AMICA is een kleinschalige organisatie zonder winstoogmerk die hulp aan derden biedt. MANO AMICA staat voor “helpende hand” wat zij in de breedste zin des woords wensen na te streven.

/imagecache/lg/uploads/2024/07/mano-amica.jpg

Dyna Dental  Halsteren

Dyna Dental is sinds 1984 dé marktleider en fabrikant op het gebied van Nederlandse hoogwaardige tandheelkundige implantaten en aanverwante producten.

/imagecache/lg/uploads/2024/07/4901-0201-logodyna-cmyk.jpg

Confida Accountants en Belastingadviseurs

Bij Confida vindt u expertise in fiscaal advies, internationale fiscaliteit, financieĢˆle strategieeĢˆn, bedrijfsovernames, bedrijfseconomisch advies, estate planning en meer.

/imagecache/lg/uploads/2024/07/confida-bw-po-cmyk.jpg

Veldsink Driekleur

Een adviseur die lokaal betrokken is, bij de buurt én bij de klanten. Die kun je vinden bij Veldsink Advies. Daar staan zij voor. Wil je graag persoonlijk advies over je hypotheek, verzekeringen, of heb je een ander financieel vraagstuk? Neem contact op via https://www.veldsink.nl/vestiging/veldsink-driekleur-bergen-op-zoom/

/imagecache/lg/uploads/2024/06/logo-veldsink-driekleur.jpeg

Vakgroep West-Brabant

All-round klusbedrijf.

www.facebook.com/people/Vakgroep-Westbrabant/100045189712904/?sk=about

/imagecache/lg/uploads/2024/07/boordevolreclamevakgroepwb.jpg

Zuidwest Nieuws schreef een mooi artikel over de speeltuin.

En hieronder nog een impressie van een editie, toen nog bij de Peperbus. Met dank aan Chillground