Uw mening wordt gevraagd!

To party or not to party…?

Beste collega Kiwanis,

To party or not to party…?

De Cie Anders…(een dwarsdoorsnede van landelijke Kiwanis-leden die toekomst wil door beweging en verandering) staat voor meer onderlinge verbinding.

Meer samen met de leden, voor en door de leden. Elkaar ontmoeten, samen plezier hebben. Leren van elkaar en wie weet, hoe tof, gezamenlijke projecten (we bedoelen hiermee niet de landelijke lustrum projecten).

Daarom hebben wij het idee opgevat een Kiwanis feest te organiseren in 2024. Gewoon een feest om een feest, wel verbonden aan een goed Kinderdoel.

We willen echter eerst jullie interesse peilen. Bij voldoende interesse gaan we tot de uitvoering over, het liefst samen met jullie. Wie weet ken je nog een leuke band?

Wil je daarom deze korte enquête ‘To party or not to party?’ invullen.

Je kan ook de QR-code scannen met je mobiel. ( Tik op de foto om de hele Qr-code te zien en hop! Je bent online.) Dan kom je direct op de goede plek. Helemaal makkelijk.

Je kan reageren t.m.21 juli. En uiteraard delen we de uitkomst.

Dank je wel alvast, namens de Cie Anders…

Lindy Ward

Tip: deel de link, QR-code met je club. Simpel en snel!

Bij vragen/opmerkingen, bel 06 53 59 30 22 of lindyward@brightdynamics.nl