We zullen doorgaan!

Lustrumcommissie staat paraat!

Ramses Shaffy en met hem vele anderen zongen met  gedrevenheid dit lied:

klik hier om het lied te horen en zien

Die zelfde gedrevenheid hopen we ook te vinden bij de clubs van Kiwanis Nederland.

Gedrevenheid om zich in te zetten voor een doel dat we gemeenscháppelijk hebben aangegeven.

Wij maken kindervakanties mogelijk voor honderden kinderen die niet voor het geluk geboren zijn!

En stichting Het Vergeten Kind helpt ons dat te realiseren.

Als lustrumcommissie zijn wij blij dat de actieperiode voor het lustrumproject van Kiwanis Nederland is verlengd. Iedereen begrijpt dat ook de Kiwanisclubs de afgelopen periode niet zo actief zijn geweest als zij hadden willen zijn.

Gelukkig hebben veel clubs hun lustrumbijdrage van €2500,- uit andere middelen dan een speciale lustrumactie kunnen betalen. De teller staat op dit moment op bijna €84.000,-.

Alle betreffende clubs hartelijk dank namens al die vergeten kinderen!

Meteen dan maar de oproep aan de andere Kiwanisclubs om de vergeten kinderen niet te vergeten.

Al is het maar de lustrumbijdrage!

Maar we kunnen nu ook echt doorgaan. Acties worden weer mogelijk. Het lustrumproject kan een handreiking voor een gerichte actie zijn. De lustrumcommissie en ook stichting Het Vergeten Kind kan ondersteunen. Voor hulpvragen en suggesties kijk ook eens op de pagina van het lustrumproject op onze Kiwanissite (klik hier) of op het gemeenschappelijke actieplatform van Kiwanis Nederland en Het Vergeten Kind (klik hier).

Op 1 oktober 2021 start een nieuw bestuursjaar voor de Kiwanisclubs. Het lustrumproject maakt deel uit van het jaarprogramma en wij staan paraat om te helpen.

Actief het nieuwe jaar in toch?!

Wij zullen doorgaan en laten van ons horen.

Lustrumcommissie Het Vergeten Kind

/imagecache/lg/uploads/2021/01/vergetenkind-2-kinderen-1.jpg