Kiwanis clubs

Wijnactie najaar 2023

Kiwanis clubs Hilversum-Baarn / Laren / Het Gooi

Tweemaal per jaar organiseren Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en Het Gooi gezamenlijk een wijnactie t.b.v. kinderen die hulp nodig hebben.

Save the Dates:
- woensdagavond 15 november Wijn/Spijsdiner in Lage Vuursche,
- zaterdagmiddag 25 november Wijnproeverij in Laren.

Het goede doel van de najaarseditie 2023

Dit najaar is de opbrengst bestemd voor de Stichting Kinderen in Nood uit Bussum. De stichting draagt bij aan de primaire ondersteuning van kansarme kinderen, gezinnen en hulpbehoevenden die in een noodsituatie verkeren. Hierbij ligt de focus op Oost- Europa en op hulp voor Oekraïne.

/imagecache/lg/uploads/2023/10/kinderennood.jpg

De stichting maakt jaarlijks gebruik van de diensten van de zogenaamde ‘Vrije Rijders’: een chauffeur die met een zelf georganiseerde truck voor eigen rekening en risico naar een van onze depots in Hongarije of Roemenië rijdt. Met als motto: "Geen enkel kind zou in armoede mogen leven. Dat we daar met de stichting een bijdrage aan leveren, maakt mijn leven de moeite waard."

Mooie selectie wijnen

Ook nu hebben we weer een mooie selectie wijnen kunnen samenstellen. Onderaan deze pagina vind je links naar de wijnbeschrijvingen en een bestellijst. Van je aankoopbedrag schenken wij bijna 30% aan het goede doel!/imagecache/download/uploads/2020/05/wijnpr-welkom.jpg

Wijnproeverij op 25 november in de Johanneskerk in Laren.

Onze wijnproeverij is op zaterdagmiddag 25 november tussen 14 en 17 uur in De Johanneskerk in Laren.  Deelname aan de wijnproeverij is gratis en je hoeft je niet vooraf aan te melden. Het adres is: Naarderstraat 5 / Bij de Toren 2, 1251JW Laren.

Online bestellen

Als je een bestelling wilt doen, kan dat (als je ouder bent dan 18 natuurlijk) via de website www.kiwanisactie.nl. Deze site hebben we speciaal voor de wijnactie ontwikkeld en zal tijdens de bestelperiode operationeel zijn. Bovendien kun je de bijgaande bestellijst invullen en aan info@kiwanisactie.nl mailen. Geef het aan als je wijnen uit een vroegere actie wilt nabestellen.

Bestelling thuis afgeleverd

De vóór 26 november bestelde wijn wordt medio december uitgeleverd. Uw Kiwanis-contactpersoon zal zorgdragen voor de verdere bezorging.
Elke wijn wordt per doos van 6 of 12 flessen geleverd. Wij sturen je een factuur en bezorgen bij je thuis.

Wijnspijsdiner op 15 november in restaurant De Kastanjehof in Lage Vuursche

Bij het wijnspijsdiner worden enkele wijnen uit onze collectie gecombineerd met culinaire hoogstandjes van de chef-kok van De Kastanjehof. Een heerlijk ontspannen en gezellige avond waarbij ook je partner en/of vrienden welkom zijn! De prijs voor het zesgangen diner inclusief bijpassende wijn bedraagt € 60 per persoon, waarvan tenminste € 10 ten goede komt aan het goede doel.
Inloop is vanaf 18 uur, om 19 uur gaan we aan tafel. Je kunt je voor deze avond opgeven tot vrijdag 10 november door kaarten te kopen via onze website. Reserveer tijdig want er zijn slechts 70 plaatsen beschikbaar. Tip: overnacht in de sfeervolle nieuwe hotelkamers!
Het adres is: Kloosterlaan 1, 3749AJ Lage Vuursche.

Uitnodiging wijnproeverij najaar 2023 (pdf)
Wijnbeschrijvingen najaar 2023 (pdf)
Bestellijst wijnen najaar 2023 (pdf)