2e Maasduinen Toerrit

2e Maasduinen Toerrit

maasduinen-15-mei-2022

Informatie
De Maasduinen Toerrit start op 15 mei 2022 met een inloop vanaf 10:00 bij Restaurant ‘De Fabriek’ aan De Grens 3 te Heijen. We beginnen de dag met koffie/thee en heerlijk gebak. Daarna wordt vanaf 11:00 een prachtige route door de mooi Maasduinen gereden. Tijdens de rit wordt tevens voor voldoende versnapering gezorgd en genieten we van een heerlijke asperge-drive.

De opbrengst van deze Toerrit komt geheel ten goede aan kind-gerelateerde goede doelen. Kiwanis Maasduinen is een enthousiaste en actieve serviceclub in Noord-Limburg waarin mensen met de meest uiteenlopende beroepen elkaar ontmoeten. Kiwanisclubs over de gehele wereld organiseren activiteiten waarvan de opbrengst ten goede komt aan goede doelen waarbij het kind centraal staat.

Schrijf je hieronder snel in voor deze super gezellige dag! Meer informatie volgt binnenkort!