Ontwikkelplatform Vrouwen in Kiwanis

Kiwanis Nederland 2021 bestaat voor 86,5 % uit mannen. Het aandeel vrouwen is beperkt!

Het landelijk bestuur, staat voor een toekomstgericht Kiwanis.

Een groter en evenwichtig ledenbestand biedt meer mogelijkheden voor kinderen die het nodig hebben.

Ontwikkelplatform Vrouwen in Kiwanis (ViK)

Daarom is het ontwikkelplatform opgericht. Onze ambitie is om meer vrouwen bij Kiwanis te betrekken en daarnaast te behouden.

Gezocht: Actieve Aanpakkers

Het platform ViK zoekt vrouwelijke leden om inhoud, vorm én actie te geven en onze ambitie te realiseren.

Ben jij de vrouw die we zoeken?

Ben je proactief? Heb je creatieve ideeën? Ben jij een doener? Vind je het leuk om met een enthousiast team samen aan de slag te zijn?

Laat het ons weten!

Interesse? Neem contact met ons op via vrouweninkiwanis@kiwanis.nl of bel Lindy Ward 06 53593022.

Save the Date

Beste Kiwanis vrouwen,

Ruim twee jaar later dan gepland gaat eindelijk de Kiwanis Vrouwen dag plaatsvinden op zaterdag 7 mei 2022, op een prachtige locatie, midden in het land.

Park de Hoge Veluwe - Hoenderloo

Een dag van ontmoeten, verbinden, inspireren en leren.

We bieden een aantrekkelijk inspirerend programma van denken en doen, van inspanning en ontspanning.

Meer informatie volgt.

Ps. Wil jij een rol in het programma, in de organisatie? Je bent van harte welkom.

E. vrouweninkiwanis@kiwanis.nl

M. 06 53 59 30 22

Lindy Ward, namens de Cie “Vrouwen in Kiwanis”

/imagecache/original/uploads/2022/01/save-the-date-kiwanis-vrouwendag-7-mei-2022.png