Kiwanis tent

De Kiwanis tent is gratis beschikbaar voor evenementen van Kiwanis Clubs.

Waar kunt u de Kiwanis tent aantreffen?

24 maart 2024

Lentefeest: preuvenement
Aanmelden via website oss.kiwanis.nl
Kiwanis Club Oss

14 t/m 17 juni 2024

ArtLaren, De Brink
Vrij toegang
Kiwanis Club Laren

De Kiwanis tent is gratis beschikbaar voor evenementen van Kiwanis Clubs. De tent moet worden opgehaald en gebracht. Het kan zijn dat de tent in gebruik is geweest bij een andere Kiwanis Club en aldaar in opslag is genomen. Het beheer team verwijst voor het ophalen van de tent dan naar een contact persoon bij deze club.

De tent is 3 meter diep, 6 meter lang en 2,5 tot 3,5 meter hoog.
Het pakket is 60 x 40 x 170 cm en weegt 40 KG.

Na afloop van het event dient de tent droog te worden verpakt en verzonden of opgeslagen. Schade aan de tent wordt verhaalt op de club die de tent voor het laatst gebruikt heeft. Het is dan ook wijs om de staat van de tent voor verzending met foto's vast te leggen.

Het beheer team.

p.s.
Heeft u een goody bag op uw event? Kiwanis Nederland heeft hiervoor een aantal folders beschikbaar om deze aan u gasten mee te geven. Vraag deze tijdig aan. De folders worden gratis ter beschikking gesteld en aan u toegezonden.

Bestelling folders, reserveren tent en/of vragen kunt u via e-mail richten aan: pr@kiwanis.nl