Art Laren

1251 KR Laren

Kaart bekijken

Restitutiebeleid
Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Art Laren, de grootste openlucht beurs voor moderne en hedendaagse kunst in Nederland
Over dit evenement
Art Laren heeft een unieke plek in de kunstwereld veroverd. Afgelopen jaar stonden de galeries in de rij om te mogen exposeren, maar de capaciteit op de historische Brink van Laren is beperkt. De witte paviljoens onder de bomen bieden een goede entourage voor de hedendaagse kunst die op deze kunstbeurs wordt gepresenteerd. Art Laren wordt georganiseerd door de Stichting Art Laren, een initiatief van de Kiwanis Club Laren, mede om fondsen in te zamelen voor kinderprojecten over de hele wereld. De opbrengsten van de ticketverkoop komen dan ook geheel ten goede aan het goede doel dat we dit jaar ondersteunen!