Benefiet Dansfeest KC SIttard

Sittarday Night Fever 2019

Sittard Night Fever 2019

Op zaterdag 23 maart 2019 is het weer zover!

Kiwanis club Sittard organiseert voor de vierde keer in successie dit spetterende dansfeest ten bate van stichting We4Kids met een daverend optreden van coverband Allstars!
Deze keer op een andere, exclusieve, locatie: Stadsschouwburg Sittard-Geleen.
Het concept is aangepast. Naast de danszaal is een lobby-ruimte beschikbaar, waar u onder het genot van een hapje en een drankje van de Limburgse cateraar van Melick gelegenheid heeft om bij te praten met vrienden en relaties.
De toegangsprijs is drastisch verlaagd, naar € 37,50 pp. waarbij lichte catering is inbegrepen (exclusief drank).
Klik hier voor meer informatie over Sittarday Night Fever.
Wilt u direct tickets bestellen, dan klik hier. (de ticketverkoop start 1 december 2018).
Voor sponsormogelijkheden wendt u zich s.v.p. tot een van de leden van Kiwanis club Sittard of stuur een mail naar: sittardaynightfever@gmail.com.