Geplaatst door Kiwanis Meerssen Gloriƫtte

Zaal open 19.00u, met muziek door DJ Electric Eddy

Aanvang concert 21.00u

Afterparty 23.00u - 01.00u met DJ Electric Eddy

Kaarten kosten € 27,50 in de online voorverkoop, via:

Koop hier uw tickets!

Naar de Brothers in Arms Shop
voor T-shirts en gadgets

Met enthousiasme en trots presenteert Kiwanis Meerssen Gloriëtte een nieuwe editie van:
Kiwanis Charity Night
Op zaterdag 16 oktober 2021 in de grote zaal van Muziekgieterij te Maastricht speelt voor u:
dIRE sTRAITS by Brothers in Arms
In 1977 verraste Mark Knopfler en zijn band dIRE sTRAITS de wereld met een zijn unieke sound van The Sultans of Swing. Vele hits en albums volgden, totdat het in 1995 stil werd. Die te lange stilte inspireerde een vijftal Duitse muzikanten om in 2002 de band ‘Brothers in Arms’ op te richten (genoemd naar het 1e geheel digitaal opgenomen album). Sindsdien slaagt deze tribute band erin niet alleen de nummers technisch tot in perfectie uit te voeren, maar bovenal ook de spirit, beleving en atmosfeer rondom dIRE sTRAITS live te reproduceren.
In een show van meer dan 2 uur voeren we u langs een groot deel van het brede repertoire: van Down to the Waterline, Sultans Of Swing, Telegraph Road, Money For Nothing via Lady Writer tot aan Brothers In Arms, geen der legendarische hits wordt overgeslagen. Bovendien spelen ze in XL bezetting, dus met saxofoon!
Dit concert is een must voor elke fan van deze super band. En ben je nog geen fan, dan word je het op deze avond!!

SPONSORING

Denkt u er over sponsor te worden van ons evenement? Dat kan!

Onze sponsorpakketten vindt u bijgaand. Maatwerkpakketten zijn altijd mogelijk.

Business to Business faciliteren wij door sponsors de mogelijkheid te bieden van een ‘walking dinner’ van 19.00u tot 20.45u op het "balkon" 1e verdieping grote zaal Muziekgieterij.

Graag tot ziens en hartelijke groet,

KC Meerssen-Gloriëtte