Divisie bijeenkomst 13 en 8

Beste Presidenten,

Zoals aangekondigd in mijn mail van 7 oktober willen we van Divisie 8 en 13 een gezamenlijke Presidenten Overleg organiseren.

We willen dit met opzet klein houden om wat dieper op de onderwerpen in te kunnen gaan.

Daarnaast willen we op 26 januari 2017 een Divisieborrel organiseren zonder een formele agenda maar met een vooraanstaande spreker op een interessant gebied.

Op deze borrel is ook ruimte om een paar aansprekende projecten een platform te geven om zich te presenteren. Het onderling uitwisselen van verhalen staat centraal.

Daar is elke Kiwanislid welkom en mogelijk ook introducees die kennis willen maken met onze organisatie.

Komende 9 november is dus zoals gezegd voor de presidenten (of 1 vervanger), en speciale genodigden.

We ontvangen jullie graag om 19.00 bij de unieke vergaderlocatie in het stationsgebouw “Ontmoet Anna” in Meerssen.

Parkeermogelijkheid ligt bij het station of men komt met het openbaar vervoer.

Voor meer informatie: http://ontmoetanna.nl/locatie/ligging

Mocht je niet kunnen komen verwachten we een vervanger te ontvangen die de club vertegenwoordigd.

Ingesloten vind je de voorgestelde Agenda.

Het zou fijn zijn als je de clubactiviteiten agenda meeneemt of even mailt.

Tot woensdag 9 november!

Met warme groet,