Divisievergadering 7 Zuid Oost

Beste Kiwanis-vrienden,

Het jaar 2016 loopt ten einde, tijd om stil te staan bij alle zaken die ons bezig houden.

Verdriet en ontzetting over aanslagen, moorden en oorlogen die in ons huidige bestaan maar niet ophouden.

Vreugde, plezier en vriendschap bij het behalen van succes in het bijzonder de blijdschap die wij mogen ontvangen

als bij een Kiwanis actie de “Children of the World” weer verder geholpen worden.

Binnen divisie 7 heb ik het afgelopen jaar bijna alle 14 clubs mogen bezoeken wat een geweldige ervaring was!

De betrokkenheid en toewijding die ik bij alle clubs aantrof verdiend alle waardering en was voor mij in ieder geval

een extra stimulans om de LG-functie nog een jaar te verlengen.

Het geeft je een trots gevoel dat je mag bijdragen aan een ideaal wat wereldwijd wordt uitgedragen.

Het komende jaar zal in het teken staan van wijzigingen in de internationale Kiwanis-organisaties in het bijzonder voor ons binnen de Europese structuur waarbij een meer autonome aanpassing voorstaat.

Wetende dat voor een aantal van ons KI-EF een “ver van ons bed show” lijkt te zijn, hoop ik dat de voorgestelde wijzigingen zullen bijdragen tot een groter nationaal èn regionaal saamhorigheids gevoel .

We zijn tenslotte allemaal Kiwanis die eenzelfde doel voor ogen hebben.

Op 18 januari hebben we alweer onze derde divisiebijeenkomst in Gennep en gezien de reacties van de afgelopen keren reken ik op een goede opkomst.

In ieder geval komen de laatste “nieuwtjes” van Kiwanis aan de orde; Martien van der Meer(onze Gouverneur) en Sjoerd Timmermans {onze(Nederlandse)President Kiwanis European Federation (KI-EF) 2016-2017} staan hiervoor borg.

Lindy Ward zal ons opnieuw bijstaan om de avond een bijzondere invulling te geven.

Èn in 2017 viert Gennep het 400 jarige bestaan van het stadhuis, de locatie waar wij in de raadzaal onze divisie-bijeenkomst houden en getuige kunnen zijn van een Gennepse primeur!

Rest mij u allen hartelijk te danken voor uw aller support en adviezen, ook persoonlijk, die ik het afgelopen jaar mocht ontvangen en wens u en de uwen

Fijne feestdagen maar bovenal een gezond 2017

Met vriendelijke groet,