Golden Club Nederland io

Beste Kiwanis vrienden,

"Serving The Children of The World".

Dit doel zou dan wel haalbaar, werkbaar en laagdrempelig moeten zijn.

Daarnaast hebben Frans en ondergetekende daar nog aan toegevoegd dat er zo weinig mogelijk, liefst geen gelden verloren zouden gaan aan overheadkosten.

Wij denken dat we het ideale doel hebben gevonden en hebben de "bekende"persoon achter dit goede doel bereid gevonden om dit uitgebreid aan onze club te presenteren

Graag nodigen wij je dan ook uit voor een tussentijdse bijeenkomst van Kiwanis Golden Nederland op woensdag 6 maart in Stadskasteel Oudaen. Dit is een versterkt middeleeuws huis aan de Oudegracht in Utrecht. ( 6 minuten van CS Utrecht)

Programma van de bijeenkomst ziet er als volgt uit.

12.30-13.00 uur ontvangst

13.00-14.00 uur lunch
14.00-15.00 uur presentatie goede doel???

15.00-15.30 Rondleiding Oudaen brouwerij en glas Oudaen witbier (€ 9,95 PP)

15.00 uur einde officiële Kiwanis bijeenkomst.

Utrecht is een mooie stad en het centrum ligt om de hoek bij Oudaen.
Het staat iedereen uiteraard vrij om de stad in te gaan en "op eigen houtje"nog ergens wat te eten.

Partners zijn uiteraard weer van harte welkom.

De volgende bijeenkomst zal worden gehouden in België, waar we te gast zijn bij Kiwanis Golden Ieper!

Details over dit bezoek volgen zsm.

In verband met de reservering van Oudaen verzoek ik u zo snel mogelijk te reageren of we op uw komst mogen rekenen. Uiteraard vertrouwen we op een hoge opkomst.

Algon van Woensel

Leeghwaterlaan 103

5223DS 's-Hertogenbosch
mobiel: 0622443445

There are only 2 days in the year that nothing can be done. One is called yesterday and the other is tomorrow, so today is the right day to love , believe, do and mostly live.