Golfdag Kiwanis Dordrecht

Geplaatst door Kiwanis Dordrecht

Golfdag Kiwanis Dordrecht

/imagecache/lg/uploads/2021/08/golf-dordrecht.jpg

Eén van de grootste fundraise activiteiten is de jaarlijkse Kiwanis Golfdag. Met als vaste uitvalsbasis Golfclub Crayensteijn altijd gegarandeerd voor een leuke dag.

Op vrijdag 17 september 2021 organiseert Kiwanis Club Dordrecht haar 24e golftoernooi

In oktober vorig jaar zijn we gestart met de voorbereidingen van deze Golfdag waarvan de opbrengst ten gunste komt aan een goed doel. Een goed doel dat altijd gerelateerd is aan kinderen.

Uiteraard wordt u van harte uitgenodigd om dan deel te nemen en er samen met ons weer een gezellige en sportieve dag van te maken en u levert tevens een bijdrage aan ons goede doel.

Voor de golfers is er na het succes van vorige jaren, wederom gekozen voor een Texas Scramble wedstrijd. U mag zelf een team van 4 personen samenstellen voor de wedstrijd. De niet-golfers kunnen onder begeleiding van professionals deelnemen aan een clinic, waarin zij op een ontspannen manier met de golfsport kennis kunnen maken. Voorafgaand aan de wedstrijd en de clinic is er een lunch, tijdens de wedstrijd en clinic zijn er drankjes en na afloop is er een kar vol heerlijke haringen en kunt u genieten van de barbecue.

Het golftoernooi wordt gehouden op de prachtige 18-holes baan met A-status van:
Crayestein Golf – Baanhoekweg 50
3313 LP Dordrecht – Tel. 078-6211221

Aanmelden als sponsor

U kunt zich als sponsor van onze golfdag aanmelden. Ook uw vrienden en bekenden zijn natuurlijk van harte welkom. Indien u alleen gebruik wilt maken van het barbecue buffet, dan behoort dit ook tot de mogelijkheden.

Klik hier om u aan te melden >>

Volg de Kiwanis Golfdag ook op facebook en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen: https://www.facebook.com/kiwanisgolfdag/