“Helden van het Goede Doel

De KC Belle Flucius uit Bergen op Zoom blijft ons verbazen. Deze vrouwenclub werd opgericht als satelliet van de club Bergen op Zoom. Belle Flucius had slechts 2 jaar nodig om op charter-sterkte te komen (15 leden) en ondanks alle beperkingen in de corona periode, is de club digitaal gechartered in 2021. In de laatste week van september dit jaar werden er 6 nieuwe leden bijgeschreven! De club bestaat nu voornamelijk uit jonge vrouwen, 25 in totaal met een gemiddelde leeftijd van 45 jaar.

> Er is een TV-opname gemaakt van deze dynamische club waarin Kim, het jongste lid (31 jaar), vertelt over haar motivaties om zich bij Kiwanis aan te sluiten. Deze opnames zullen worden uitgezonden op SBS6 en SBS9 in het programma “Helden van het Goede Doel”. De uitzendingen zijn op zondag 16 oktober om 16.00 uur op SBS6 en op zaterdag 22 oktober om 10.00 uur op SBS6 en om 16.00 uur op SBS9.

> Het filmmateriaal kan daarna door iedereen gebruikt worden om te laten zien wat een lidmaatschap van Kiwanis kan betekenen. De betreffende link zullen wij eind oktober aan alle clubs toezenden en op onze sociale platforms worden geplaatst./imagecache/original/uploads/2021/04/belle-flucius.png