Kiwanis Club Zevenaar De Liemers Golfdag

Hét goede doel van het golftoernooi!

Kiwanis Club de Liemers organiseert jaarlijks een golftoernooi om geld in te zamelen voor een goed doel. Dit jaar is het Rijnstate Vriendenfonds verkozen tot hét goede doel van het golftoernooi! Het geld dat wordt ingezameld wordt gebruikt voor de aanschaf van de Nebulawand.

Golf je mee voor dit mooie doel?

Het Kiwanis golftoernooi vindt dit jaar plaats op vrijdag 16 juni op de Keppelse Golfbaan in Hoog Keppel. Vind je het ook leuk om mee te doen aan dit golftoernooi en daarmee bij te dragen aan de Nebulawand? Schrijf je dan nu in via de website van Kiwanis Club de Liemers!

Doneren en sponsoren:

Er kan natuurlijk altijd ook zonder dat je wil golfen gedoneerd en gesponsord worden, kijk voor meer informatie op: https://rijnstatevriendenfonds.nl/projecten/afleiding-voor-kids-met-nebulawand