Kiwanis Golftoernooi 2022

Geplaatst door Kiwanis Zevenaar "De Liemers"

Kiwanis Golftoernooi 2022

Op 16 september staat weer een nieuw Kiwanis club Zevenaar De Liemers Golftoernooi op het programma. En dit keer spelen we voor stichting Het Vergeten Kind.

• Wist je dat:
    In Nederland ruim 100.000 kinderen opgroeien in gezinnen met meerdere problemen. Denk aan verslavingen, verstandelijke beperkingen, psychische problemen of leven in armoede.
  • Bij ongeveer 55.000 kinderen het zo erg mis gaat, dat ze niet meer thuis kunnen wonen.
  • 4.900 kinderen verblijven op dit moment in een maatschappelijke opvang of vrouwenopvang (blijf-van-mijn-lijfhuis)

Het Vergeten Kind organiseert activiteiten en projecten die een directe positieve invloed hebben op het leven van deze kinderen. Dat doen zij door deze kinderen een doordacht programma te bieden tijdens HEPPIE vakanties en weekenden en om zich te richten op beleidsmakers om de jeugdhulp in Nederland te verbeteren.

Een buitengewoon goed doel waar wij als Kiwanis club ons met alle plezier voor inzetten. Wil je mee spelen of wil je sponsor worden van dit evenement? Lees meer