Kiwanis Internet Café met gastsprekers Kees van Ee (KC Assen) en Patrick Muezers (KC Brunssum)

zoom-kiwanis-vergadering-2

Op deze avond wederom 2 sprekers aan tafel met dit keer als thema: vrienden van Kiwanis!

Patrick Muezers van KC Brunssum en Kees van Ee van KC Assen willen graag hun ervaringen delen.

/imagecache/lg/uploads/2021/02/kees-van-ee.png               /imagecache/lg/uploads/2021/02/patrick-muesers-brunssum.png

Deze clubs hebben een bijzondere samenwerking opgebouwd met ondernemers/sponsoren alsook met andere service clubs.

Laat u inspireren en wellicht komen er uit de discussie nieuwe initiatieven voort!

Topic: KIWANIS INTERNET CAFE
Join Zoom Meeting