Kiwanis Vugt viert 25 jarig bestaan

Deelname lipdub beperkt

Kinderen in de leeftijd van 7 tot en met 12 jaar kunnen zich via gielschuurmans@home.nl aanmelden voor de lipdub. Deelname hieraan is beperkt (25 deelnemers). De notaris loot op genoemde datum om 13.00 uur de kandidaten. Om 15.00 en 15.30 uur treden de beste lipdub-deelnemers op in De Petrus.

Kiwanis heeft een functie in de samenle­ving en wil haar zilveren jubileum met díe samenle­ving delen

Tjeerd Zijlstra , Woordvoerder Kiwanis Vught

Vanaf 14.00 uur kunnen belangstellenden een lezing volgen van Dr. Aletta Smits over ‘hoe het puberbrein het pubergedrag stuurt’ en om 15.30 uur volgt een voordracht van drs. Liesbeth Blomjous over de Stichting Leergeld Vught. Een vrijwilligersorganisatie die zich richt op kinderen van 4 tot 18 jaar, uit gezinnen met een laag besteedbaar inkomen.

Maurick College

Om 16.00 uur verzorgen leerlingen van het Maurick College muzikale optredens. Om 17.00 uur sluit DePetrus haar deuren.

De harinkjes gingen er goed in tijdens de Brabantse haringparty op Landgoed Huize Bergen in Vught. © Ruud Strobbe fotografie

KIWANIS

Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers die zich inzet voor het verbeteren van de wereld.

Het motto van Kiwanis is ‘serving the children of the world’. Op diverse manieren dragen de vrijwilligers van Kiwanis bij aan het welzijn en de ontwikkeling van kinderen.

Kiwanis is georganiseerd in lokale clubs en netwerken. In 1965 werd in Nederland de eerste Kiwanis serviceclub opgericht in Amsterdam.

Momenteel telt Kiwanis Nederland bijna 2000 leden in 102 clubs, in 11 regio’s.

Kiwanis Nederland is onderdeel van Kiwanis International, die haar roots in Amerika heeft. Kiwanis kent geen leeftijd- en beroepsbeperkingen.