Leusden Spring Rally

Maandag 22 april 2019 - 2e Paasdag - is het zover. Dan gaat de eerste Leusden Spring Rally van start. Mis het niet! Het wordt een fraaie tourrit met de nodige uitdagingen door een prachtig stuk van Nederland met start en finish in Leusden.

Je krijgt een geheel verzorgde 2e Paasdag, inclusief Paasontbijt, uitgebreide lunch en natuurlijk sluiten we af met een gezellige borrel.

Het inschrijfgeld bedraagt slechts € 295 per equipe, all inclusive.

Schrijf je nu in met met een equipe van 2 personen en je favoriete auto

Op zaterdag 6 april 2019 vindt de briefing plaats waarbij het programma en de spelregels uitgebreid worden toegelicht aan de deelnemers.

Kiwanis Club Leusden is de service club die zich inzet voor goede doelen ten bate van kinderen in de regio Leusden.

De Leusden Spring Rally komt mede tot stand in samenwerking met www.oldtimerclubleusden.nl