Paleizenwandeltocht 2017

Geplaatst door Kiwanis Hilversum-Baarn

Paleizenwandeltocht 2017

Kiwanis Club Hilversum-Baarn organiseert op 10 juni 2017 de Paleizenwandeltocht voor jong en oud. Er kan gewandeld worden over de afstanden 15, 25 en 35km door de mooie natuur van 't Gooi waarbij de route u voert langs karakteristieke kastelen en landhuizen - paleizen - van 't Gooi. U kunt als deelnemer van deze wandeltocht ook door de paleistuin van Soestdijk lopen en genieten van dit monumentale werk.

Starten is mogelijk tussen 08.00 en 11.00 uur (we raden u aan om als u 35km wilt lopen, vroeg te starten). De opbrengst van de wandeltocht is bestemd voor een goed doel voor het welzijn van kinderen dat wordt aangewezen door Kiwanis Club Hilversum-Baarn.

We zijn nog bezig met de voorbereidingen. Nadere informatie over de wandeltocht vindt u te zijner tijd op http://www.paleizenwandeltocht.nl/. Houd de dag vrij en tot ziens!