Regio bijeenkomst C Divisies 4, 11 en 15

Beste Kiwanis vrienden en vriendinnen,

Over 3 weken op 21 april vindt onze regiobijeenkomst plaats in Woerden.

Aanmelden

We zien er naar uit om je in Woerden te treffen. Vriendelijk verzoek om het aanmeldformulier even in te vullen, dan weten we meteen of je mee eet. Ook graag als je dat al gedaan had via de LG. Je kunt ook aangeven het plenaire deel via Zoom bij te wonen als je er niet in persoon in Woerden bij kunt zijn.

We hebben een gevarieerd programma. Vóór de pauze komen enkele club overstijgende onderwerpen aan de orde. Ná de pauze is het de beurt aan de clubs. Via (poster)presentaties kunnen zij succesvolle projecten laten zien, vragen stellen en/of ideeën uitwisselen. We vragen de besturen van de clubs om ons te laten weten welke poster presentaties we kunnen verwelkomen.

We denken daarmee een dynamische, leerzame en inspirerende avond te realiseren.

Tijdschema:

18.00 -  Inloop

18.30 -  Eenvoudige maaltijd

19.30 -  Start programma

·         Opening

·         Kiwanis Nederland - Piet Derks

·         Kiwanis Europa - Martien van der Meer

·         Het Vergeten Kind - Maaike Roosen

·         Communicatie Commissie -  Michel Oldenburg

20:10 -  Pauze

·         Markt  (presentaties clubprojecten en andere nuttige informatie)

·         Afronding

21:30 -  Borrel

Laat ons (via het aanmeldformulier) tijdig weten of je er bij bent, liefst vóór 12 april.

Het eten wordt je aangeboden, de drank is voor eigen rekening.

Als je nog vragen hebt, je kunt ons op onderstaande e-mailadressen bereiken.

Tot ziens in Kasteel Woerden,

Kasteel 3

3441 BZ  Woerden.

Met vriendelijke groet, Kind Regards

Peter Pietersen  peterhpietersen@gmail.com  divisie  15

Ian Ramsey  ianlramsey@hotmail.com     divisie 4

Jan-Eric Lübbers jemlubbers@live.nl        divisie 11

Hans Boelen   h.boelen47@gmail.com    divisie 11

V e r z o e k namens het Kiwanis Nederland Fonds (KNF)

Bestuur KNF vraagt aan alle leden van de Kiwanis clubs om cartridges, mobiele telefoons en tablets te sparen en in te leveren. Met de opbrengst kunnen projecten van Kiwanis Clubs worden ondersteund.

Voor elke bruikbare cartridge, mobiele telefoon en tablet die ingeleverd wordt, maakt Eeko ccc B.V. een vergoeding over aan het KNF. Inzamelen is ook goed voor het milieu! Deze cartridges, mobieltjes en tablets worden hergebruikt of op een milieuvriendelijke wijze gerecycled en kinderarbeid vrij verwerkt; deze cartridges, telefoons en tablets komen zo niet op de afvalberg terecht.

Vraag een gratis inzamelbox aan! Zodra deze gevuld is met 20 ingezamelde items, wordt deze kosteloos bij u afgehaald. U kunt hiervoor gebruik maken van het online aanvraagformulier: https://www.eeko.nl/formulier/?charity=Kiwanis%20Nederland%20Fonds-192

Liever even persoonlijk contact? Belt u dan met 0570 – 85 85 85. De medewerkers van Eeko staan u graag te woord.

Tijdens de komende Regio vergaderingen kunnen de cartridges en tablets en mobiele telefoons worden ingeleverd in de aanwezige verzamelbox.

Mogen wij op uw steun rekenen?

Frans van der Avert - ( voorzitter)