Beste leden van Kiwanisclubs regio B: Zeeland, West Brabant of Midden Brabant,

Wij zijn blij om jullie definitief fysiek uit te kunnen nodigen voor onze regiobijeenkomst.

Deze vindt plaats, zoals eerder aangegeven, op 12 mei aanstaande.

Adres: Atik stadion, Borchwerf 4, 4707 RG Roosendaal

Tijd: ontvangst met koffie, thee en Zeeuwse bolus om 19.00 uur, aanvang programma 19.30 uur

Wij kijken uit naar een avond die in het teken staat van verbinding.

We bespreken actuele onderwerpen, een goed doel wat ons ongetwijfeld aan zal spreken en er komen Kiwanisclubs aan het woord om ons mee te nemen in goed geslaagde projecten.

Natuurlijk willen we ook graag tijd inruimen voor kennismaking en/of bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje.

Het programma ziet er (globaal) als volgt uit.

19:00-19:30 uur: Ontvangst van onze gasten met koffie, thee en Zeeuwse bolus

19:30 uur: Start van het programma: deel 1

20:30 uur: Pauze: borrel en hapjes

20:45- 21:25: Vervolg programma deel 2

21:25 uur : Afsluiting en borrel en hapjes

Alle leden van de Kiwanisclubs zijn welkom, dus meld je gerust aan!

Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar één van ons.

Tot slot tref je drie documenten. Wil je die bekijken, ook wanneer je moet besluiten niet aanwezig te zijn bij de Regiobijeenkomst?

Ze gaan respectievelijk over een verzoek van de lustrumcommissie voor Het Vergeten Kind (DE zegeltjes), een verzoek vanuit het Kiwanis Nederland Fonds en een verzoek vanuit het Dagelijks Bestuur, over de bestemming van €100.000,-. Ook hierop kan via e-mail aan een van ons gereageerd worden.

Hartelijke groeten en wij treffen elkaar op 12 mei aanstaande bij het Atik stadion, Borchwerf 4, 4707 RG Roosendaal,

Joop van Waas, LG Brabant West, joop@executive-coaching.nu

Aart de Zeeuw, LG Zeeland, aart@de-zeeuw.nl