Regiobijeenkomst Regio B

Beste Kiwanis vrienden,

Op 9 maart aanstaande staat weer de jaarlijkse regiobijeenkomst op het programma. Deze bijeenkomst is natuurlijk een mooie gelegenheid om met

leden van het Algemeen bestuur van gedachten te wisselen, maar ook om onze onderlinge contacten te onderhouden en/of te verbeteren.

Alles wat er bij uw club leeft, kunt u delen met elkaar, maar ook kunt u het bestuur vragen stellen omtrent hun beleid en wat Kiwanis voor ons betekent en brengt.

Een mooie gelegenheid dus om vrienden te ontmoeten.

Kiwanis doet, zoals u weet, alles in het belang van kinderen. Maar wat leeft er bij die kinderen ? Wat gaat er bij hen om?

Op al die vragen krijgt u van Alette Smits een antwoord. Met name wat leeft er bij de pubers. Wat gaat er in hun brein om!

Aletta maakt u daar deelgenoot van hun gedrag. Op een zeer bijzondere en humoristische wijze vertelt zij waarom zij een ander tijdbesef hebben.

Waarom zij, ondanks hun “stoere” leeftijd toch nog op schoot kruipen, waarom zij niet uit bed komen.

Alles wat u in het verleden heeft meegemaakt voor u zelf of uw kinderen wordt nu in een helder daglicht geplaatst.

Wellicht dat voor een aantal oudere leden het gedrag van kleinkinderen nu duidelijker wordt.

Uit eigen ervaring kunnen wij spreken over een boeiende lezing.

Naast deze “hoofdact” zal onze gouverneur Peter Pietersen een korte inleidende presentatie geven genaamd: Welkom en Wegwijs.

Deze presentatie is zeer goed te gebruiken om nieuwe leden in te wijden in het Kiwanis leven.

Aan het wegwijs maken van nieuwe leden is duidelijk behoefte. U krijgt de tools aangereikt.

Nieuwe leden worden dan ook bijzonder uitgenodigd om deze bijeenkomst bij te wonen.

Kortom een mooie gelegenheid voor jongere en oude leden om te komen naar Bergen op Zoom.

Teneinde de kosten te drukken hebben wij gezocht naar mogelijkheden binnen de clubs om deze bijeenkomst bij een van deze leden te houden.

Het Kiwanis lid Peter Hultermans van Natuurlijk Kloof heeft zich bereid verklaart zijn partycentrum gratis ter beschikking te stellen. Onze dank hiervoor.

Vanaf 9.30 uur is de ontvangst

Vanaf 10.00 begin Presentatie Gouverneur

Vanaf 10.20 Lezing Aletta Smits (zie Aletta Smits. www.Orionscholen.eu )

Vanaf 11,45 vragen

Vanaf 12.00 Broodjeslunch met een soepje

Natuurlijk!Kloof kunt u vinden aan de Zurenhoek 5 te 4624 RC Bergen op Zoom.

Het licht midden in de bossen. De route kunt vinden op de website: www.natuurlijk!kloof.nl

Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

Gezien de aard van de lezing zijn natuurlijk ook uw pubers van harte welkom.

Aletta zal hen interactief betrekken bij haar presentatie.

U kunt zich, onder opgave van het aantal personen, aanmelden op: p.delepper@dlbnotarissen.nl.

De LG’s van Zeeland, Brabant Midden en Brabant West.

Willem Rinsema.

Gerard Schipper