Voorjaars conferentie voor Kiwanis clubs

Programma
10:00-11:30 uur BLOK 1: Twee parallelle sessies: Juridisch/fiscaal (Henk Oostdam) en Digitaal (door Yarka Zweers)
Koffie
11:30 - 13:00 uur BLOK 2: Gezamenlijke sessie Social media (door Tim Coronel met aanvulling door Yarka)
Lunch
14:00-15:30 uur BLOK 3: Gezamenlijke sessie Feedback van clubs op voorstellen van Projectteams*) (olv. Frans van der Avert)

*) Drie projectteams ingesteld n.a.v. de eerder gemaakte keuzes uit het Strategisch plan 2013-2018. te weten Organisatie en Bestuurscultuur; Ledenopbouw; Kiwanis Identiteit en Naamsbekendheid, zijn op 1 maart van start gegaan en willen op 17 mei met vertegenwoordigers van clubs in discussie en feedback ontvangen. Evt. voorstellen worden aan het congres in Weert voorgelegd.