Wijnproeverij KC Laren

nderwerp: Uitnodiging wijnproeverij Kiwanis zaterdag 14 november 2015

Geachte relatie,

Op zaterdag 14 november a.s. organiseren Kiwanis Hilversum-Baarn en Kiwanis Laren tussen 14u en 17u een wijnproeverij in restaurant Greenfield's te Baarn. Graag wil ik u hiervoor uitnodigen. Het bijwonen van de proeverij is gratis en behoeft geen reservering.

Voor deze proeverij is opnieuw een aantrekkelijk wijnaanbod geselecteerd. Wij zijn bijzonder verheugd de wijnen tegen in de wijnhandel gangbare prijzen te kunnen aanbieden. Het batig saldo van de wijnverkoop (bijna 30%) zal ten gunste komen van Stichting Art for All. Verdere informatie treft u aan in de bijgaande uitnodiging en op http://www.artforall.org .

Op de proeverij zullen maar liefst 13 verschillende wijnen te proeven zijn en bovendien kunt u ook nog 14 andere wijnen direct bij ons bestellen. Daarnaast worden enkele exclusieve Spaanse olijfolies van Can Solivera aangeboden.

Het bijwonen van de proeverij is zeer de moeite waard, maar ook als u hiertoe niet in de gelegenheid bent, kunt u wijnen bestellen; in dat geval kunt u een bestelformulier ingevuld per post, mail of persoonlijk aan mij retourneren. Voor de officiële uitnodiging en het bestelformulier verwijs ik u graag naar de bijlages.

Hieronder vindt u het adres van restaurant Greenfield's in Baarn, waar de proeverij zal plaatsvinden. Mocht u behoefte hebben aan meer informatie of aan beschrijvingen van de wijnen, dan kunt u mailen naar het adres jan.bastiani@planet.nl .

Locatie wijnproeverij:

Restaurant Greenfield’s