Wildmiddag

Beste wild liefhebber,

Op zondagmiddag 13 november 2016 is het zover: Kiwanis Rheden “De Veluwezoom” organiseert haar eerste wildmiddag. Een culinair feest met een goed doel dat van 15.00 uur tot 19.00 uur zal plaatsvinden in Villa Veertien, Noorderstraat 14 te Dieren.

Overheerlijke wildhapjes en een wilddiner onder het genot van met zorg uitgekozen wijnen, een presentatie en passende muziek maken deze middag tot een waar spektakel dat je niet wilt missen. Graag nodigen wij je dan ook uit om dit festijn bij te wonen.

De opbrengst van deze middag gaat naar de Stichting Vluchteling, en wel voor de aankoop van drinkwatertabletten voor de kinderen van vluchtelingen, zodat die kunnen worden voorzien van schoon drinkwater.

Er zal een ‘loterij’ plaatsvinden. Wie kent het niet! Een ouderwets Rad van Fortuin met leuke prijzen, voor elk wat wils, waarvan de opbrengst volledig ten goede komt van de Stichting Vluchteling. Zorg dus dat je voldoende €uro’s bij je hebt. Er zijn diverse rondes, voor elke ronde kun je zoveel loten kopen als je wilt.

Onze mede-Kiwanis Reinier Broeks zal op geheel eigen wijze een presentatie geven over wild, de jacht, en alles wat daar bij komt kijken. Dit zal het wilddiner een extra dimensie geven. Als eindredacteur van een gerenommeerd Jachtblad weet Reinier hoe hij je kan enthousiasmeren en onderhouden.

Uiteraard zullen er naast de boven genoemde activiteiten nog andere invullingen zijn die garant staan voor een echte wildmiddag. Wij willen echter niet alles al verklappen.

De kosten voor de middag bedragen € 60,00. Je wordt ontvangen met koffie/thee, gevolgd door diverse wildhapjes waaronder o.a. zuurkool met wildzwijn paté, truffelaardappel met hertcarpaccio, marbré van fazant met perengel, wild ham met briochebrood, pompoensalade met eendenham. In de loop van de middag zal er voor iedereen een kopje wildbouillon zijn en ten slotte kun je genieten van een stoofschotel van wildzwijnfilet met puree, rode kool en stoofpeer. Als dessert serveren wij apfelstrudel met stoofperen- en kaneelijs. Gedurende deze middag zullen wij 4 glazen wijn of bier of fris serveren. En ter afsluiting voor de liefhebber nog een kopje koffie of thee.

Natuurlijk wil je dit allemaal niet missen. Meld je snel aan door een e-mail te sturen naar kiwanisveluwezoom@gmail.com Aanmelden kan tot en met 1 november 2016. Maar denk er om: vol is vol.

Wij hopen je te zien op zondag 13 november om er samen een leuke, gezellige middag van te maken.

Hartelijke groet,

leden van Kiwanis Club Rheden "De Veluwezoom"